Łomża Zero Esport Tour
Łomża Zero Esport Tour, sponsorem tytularnym cyklu turniejów CS:GO, otwierającego wrota dla graczy, bez względu na stopień ich doświadczenia.
Międzynarodowe marki, wielkie turnieje, duże pieniądze, rzesze fanów. Przekonywanie kogokolwiek, kto ma choć najmniejsze pojęcie o esporcie, że ta branża to potęga, to jak udowadnianie, że ziemia jest okrągła. Mało komu trzeba to tłumaczyć. Jednak jak każda branża i środowisko, także esport ma swoją niszę, która jest jeszcze nieoszlifowanym diamentem i kryje w sobie spory potencjał. W esporcie są nią amatorzy oraz półprofesjonaliści, którzy licząc na wejście do światowej czołówki, nie do końca wiedzą, jak i gdzie trenować oraz jak pokierować swoją karierą.
Dostrzegliśmy ich możliwości oraz problemy kilka lat temu, by finalnie w 2019 roku ruszyć w Polskę z nowatorskim projektem Łomża Zero Esport Tour. Pierwszy sezon kinowych rozgrywek w CS:GO pozytywnie zaskoczył. Zainteresowanie projektem, zarówno ze strony kibiców jak i sponsorów, przerosło nasze oczekiwania. Do rozgrywek zgłosiło się ponad dwa razy więcej uczestników niż miejsc, które były dostępne w ramach kwalifikacji.
„W zaledwie rok zajęliśmy mocną pozycję w obszarze esportu skierowanego do amatorów. Obserwując esportowe szaleństwo, zdecydowaliśmy, że trzeba zrobić krok dalej i rozszerzyć działalność sportu elektronicznego w Polsce” - mówi Piotr Chojnowski, założyciel i prezes Cyberwolves.
Międzynarodowe marki, wielkie turnieje, duże pieniądze, rzesze fanów. Przekonywanie kogokolwiek, kto ma choć najmniejsze pojęcie o esporcie, że ta branża to potęga, to jak udowadnianie, że ziemia jest okrągła. Mało komu trzeba to tłumaczyć. Jednak jak każda branża i środowisko, także esport ma swoją niszę, która jest jeszcze nieoszlifowanym diamentem i kryje w sobie spory potencjał. W esporcie są nią amatorzy oraz półprofesjonaliści, którzy licząc na wejście do światowej czołówki, nie do końca wiedzą, jak i gdzie trenować oraz jak pokierować swoją karierą.
Dostrzegliśmy ich możliwości oraz problemy kilka lat temu, by finalnie w 2019 roku ruszyć w Polskę z nowatorskim projektem Łomża Zero Esport Tour. Pierwszy sezon kinowych rozgrywek w CS:GO pozytywnie zaskoczył. Zainteresowanie projektem, zarówno ze strony kibiców jak i sponsorów, przerosło nasze oczekiwania. Do rozgrywek zgłosiło się ponad dwa razy więcej uczestników niż miejsc, które były dostępne w ramach kwalifikacji.
„W zaledwie rok zajęliśmy mocną pozycję w obszarze esportu skierowanego do amatorów. Obserwując esportowe szaleństwo, zdecydowaliśmy, że trzeba zrobić krok dalej i rozszerzyć działalność sportu elektronicznego w Polsce” - mówi Piotr Chojnowski, założyciel i prezes Cyberwolves.